My blog kena Heck !
Friday, September 30, 2011 | 0 narnians


ahh !!! ni yang saya tak suka nie..  kenape lah blog saye nie macam gila nie ha! tak tahu tiba-2 je macam ade keluar 'Malware Detect'  lepas tu saya bengang lah.. yelah..takut je kalau ade virus ke.. tapi nak buat cam nie.. terpakse tunggu sampai boleh hilang?boleh ke hilang? ohh no!
what ever lah.. tapi saya tak mau stress-2. fasal buku koko saya, banyak yang tak complete. cikgu saye tulah! nak suruh saya complete kan. dah saye lupa tarikh.. and pasal big exam ni nanti,pmr! sejarah pun banyak lagi tak bace,agame pun same.. kenape lah saye suka jer macam nie.. asyik-2 menghadap laptop nie..orang lain study. tapi saye tak.. hurmm.. maybe ni last..so saye kene lah tahan 2 minggu nie untuk tak online..heheh
P/s:nanti lepas pmr saye nak tukar template baru (:
OLDER POST | NEWER POST